Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Είθε… (Προσευχή των νέων, 400 π.Χ.)





Είθε…


1. Είθε να μη γίνω εχθρός ουδενός και να είμαι φίλος εκείνου το οποίον είναι αιώνιον και κατοικεί εν εμοί. - Είθε

2. Είθε να μη περιέλθω είς έριδα προς τον πλησίον μου και αν συμβή τούτο, είθε να συμφιλιωθώ ταχέως. - Είθε

3. Είθε να μη διαλογισθώ κακόν εναντίον ουδενός. Και αν τις διαλογισθή κακόν εναντίον μου, είθε να διαφύγω αβλαβής και άνευ της σκέψεως να βλάψει αυτόν. - Είθε

4. Είθε να αγαπώ, επιθυμώ και πράττω ό,τι είναι άριστον. - Είθε

5. Είθε να επιθυμώ πάντοτε την ευτυχίαν όλων των ανθρώπων και να μη ζηλεύω κανέναν. - Είθε

6. Είθε να μη αισθάνωμαι ευχαρίστησιν δια τας ατυχίας εκείνου ο οποίος με έχει βλάψει. - Είθε

7. Όταν τυχόν σφάλλω, είθε να μη περιμένω τας επικρίσεις των άλλων, αλλά να επικρίνω εμαυτόν μέχρις ότου επέλθει η διόρθωσης του σφάλματος. - Είθε

8. Είθε να μη κερδίσω τι, το οποίον θα βλάψη είτε εμέ είτε τον αντίπαλόν μου. – Είθε

9. Είθε να μη διαψεύσω τας ελπίδας φίλου εν κινδύνω. – Είθε

10. Είθε να συνηθήσω να είμαι πάντοτε πράος και ουδέποτε να θυμώνω. - Είθε

11. Είθε να σέβωμαι τον εαυτόν μου. -Είθε

http://konisalos.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου